Murakami Edebiyatı



Sena Runa ve Quilling Sanatı

Sena Runa, iş hayatından sıkılıp ve sıkıcı giden hayatına biraz olsun renk katmak isterken "quilling" adı verilen "kağıt katlama sanatı" ile tanışıyor. İnternetten gördüğü bir çalışma çok hoşuna gitmiş. Lakin kendisi, bunun profesyonel bir sanat olduğundan bir haber başlamış.


Birkaç denemeden sonra, istediği şekilde kağıt kıvırabildiğini görmüş. Bu sayede, hayatına büyük renkler katmış biri. Bu tip insanları çok seviyorum. Kısacası uğraşıyorlar... Eminim sizlerde "ay şahane, bayıldım" tipinde sözler sarf edeceksiniz. Kısa keseyim, çalışmaların devamı aşağıda. Gözleriniz bayram etsin!








19 Ağustos 2015 13:18

Çok hoş renkler! Uğraştırıcı biraz ama sonuç mükemmel. Ben de geçtiğimiz haftalarda twitterda görüp bakmıştım, yabancı sayfalarda Türk sanatçı adı geçince sevinmiştim :)

19 Ağustos 2015 20:02

@Seyma Sepetli•
Bu sanatı öğrenmek isteyenlerdenim şahsen. Pek şahane görünüyor! :D

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes