Murakami Edebiyatı



Chappie

Chappie'ye iddialı bir giriş yapacağım. "Uzun süredir çocukluğumu bu kadar özleten ve bana hatırlatan bir film olmamıştı." İnanılmaz bir filmdi. Tabi, ben çok sevdim beğenmekten öte bir durum bana kalırsa. Çocuk olmayı özlediğim zamanlar aklıma geldi ve hala özlediğimi hatırlattı bana. Chappie bir bilimkurgu filmi, tuhaf olanda bu.


Bir robot düşünün ve insan bebeği gibi her şeyi öğrenerek yapıyor. Tek farkı, bizlerden epey hızlı öğreniyor olması bu durumu.Karakterleri çok seveceksiniz, çünkü tam da sevilmek için yapılmış. Neill Blomkamp yine yapmış yapacağını. Bolca sistem eleştirisi ve insan olmanın sefaleti üzerine müthiş bir seyirlik. Mutlaka.

Kadrosunda Sharlto Copley, Dev Patel, Hugh Jackman ve Sigourney Weaver gibi bol yıldız oyuncuları barındırıyor. Copley, Chappie'ye hayat veriyor. Kesinlikle izleyin!



24 Haziran 2015 17:51

Fragmanını gördüğümden beri izlemek istiyorum aslında ama bir türlü elim gitmemişti. Bana Robocop tarzı gibi gelmişti aslında. İzleyip de görmem gerek sanırım :) Teşekkürler yazı için.

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes