Murakami Edebiyatı



2015 Klasikler Listesi

2014'ü geride bırakmışken, 2015 Klasikler Listesi oluşturmak istedim. Yılın başında planlı okuma listesi hazırlanınca nedense daha hızlı okunuyor gibi geliyor bana. 10001 Kitap Listesi ile beraber ikinci projemiz bu yıl. Klasikler candır, gerisi heyecandır diyoruz kısacası.


Bu yılki Goodreads okuma grafiğime 200 kitap olarak girdim. (Geçen yıl 205 kitap okudum.) Bakalım yetiştirebilecek miyim? Kendimden eminim. Yıla hızlı başladım sayılır. Elime aldığım kitabı bir günde kurutuyorum. Bu iyi elbette ama, yavaşlasam iyi olur gibi. Hım? Okumaktan zarar gelmez sanırım. Tavsiye ederim.

Klasikler listesini aşağıda bulabilirsiniz. Projeye katılmaya isteyenlere alta katıldığına dair yorum bırakabilirsiniz. Herkese açığız. Klasikleri seviyor musunuz? Şahsen ben çok seviyorum. Hele Rus edebiyatından oldu m, kitabın kalınlığı sevindirir, inceliği üzer beni. Her neyse! Tam liste aşağıda, sizlerin hangi kitaplardan tercihlerinizi kullanacaksınız. Tavsiye ettikleriniz var mı?

2015 Klasikler Listesi
Jane Austen - Aşk ve Gurur
Charles Dickens - İki Şehrin Hikayesi
Jack London - Katıksız Sevgi
• Stendhal - Parma Manastırı
• Jack London - Martin Eden
• Oscar Wilde - Dorian Gray'in Portresi
• Balzac - Eugenie Grandet
• Joseph Conrad - Karanlığın Yüreği
Dostoyevski - İnsancıklar
Emily Bronte - Uğultulu Tepeler

Kitapları okudukça ve bloga yazdıkça burayı güncelleyeceğim sizler için. Blogu takip edin, epey güncel olacak burası. Keyifle takip edin. Sizin de listelerinizi merak ediyorum.

10 Ocak 2015 22:21

Martin Eden ve İki Şehrin Hikayesi'nden çok keyif alacaksınız :)

10 Ocak 2015 23:01

Uğultulu Tepeler... En sevdiklerimden.... Güle güle okuyun.

11 Ocak 2015 17:30

Aşk ve Gurur'u okudum ama Türkiye İş Bankası çevirisiyle tekrardan okuyacağım bir eser. Uğultulu Tepeler'i de çok yıllar önce Bordo yayınlarından okumuştum. Bu yıl Can Yayınlarından tekrardan okumayı düşünüyorum. hatta çok yakında okuyabilirim. İki Şehrin Hikayesi, İnsancıklar ve Martin Eden çok güzel eserler. Listenizdeki diğer eserlerde benim okuma listemde. Keyifle okuyunuz. Sevgiler ve saygılarımla.

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes