Murakami Edebiyatı



Freier Fall - Serbest Düşüş

Gay dramasını izlemek sizi ne denli ilgilendirir, hiçbir fikrim yok. Lakin, Freier Fall müthiş konusu ve yükselen oyunculuk performanslarıyla sizi içine alıyor. Bu tempo, filmden bir an olsun kopmamanızı sağlıyor. Almanya sinemasının Brokeback Mountain'ı da diyebiliriz.


Bloga netim olmadığından yazamıyorum epeydir. Filmi yaklaşık bir ay önce izlemiştim, dün gibi aklımda. Bloga yazma işine gelince, kısa sürede bir çözüm bulacağım. Yazmadan duramıyorum zaten. Eşcinsellerin kaderi acı çekmek sanırım. Zira izleyince hak vereceksiniz bana.

Berlin Film Festivalin'de Teddy Ödülü'ne layık görüldü. Yönetmen Stephan Lacant müthiş bir iş, temiz rejisi izlettiriyor kendini. Hanno Koffler ve Max Reimelt'in kademe atlatan performansıyla dudak ısırtıyor. Eğer farklı ve dram izlemek istiyorsanız, tam size göre. Mutlaka izleyin!



Filmin fragmanı yukarıda, izleyip fikir sahibi olmak elinizde. Bir göz atın derim!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes