Murakami Edebiyatı



Hayalimdeki Kitaplık

Kitaplık konusunda her boş vakitte araklıksız çalışmaya ayarlanmış bir robot gibi araştırma yapıyorum. Ben eski tarz, klasik diye adlandırdığımız Nostaljik Kitaplıklara bayılırım. Bir gün kitaplığım olacaksa, nostaljik olacaktı. Gel gör ki, birileri tam da hayal ettiğim kitaplığı yapmış.


Görmemle çığlık atmam bir oldu adeta. Aklınızdakini canlanmış olması, yeterince şaşırtıcı, bazen sevindirici ve bazende hüzünlendirici. Kitaplıklarda basit ve şıklıktan yanayım. Minimalliği severim, Kahverengi iyi yakışmış.

Kitaplığı yaptırınca arkadaki boyayı bende beyaz düşünmüştüm. Ne kadar yakıştığını sizlerde görüyorsunuz. Pek tatlı olmuş. Şimdiden kitapları dizdiğimi, süslemeleri yerleştirdiğimi -çok az süs fena olmaz sanki- hayal ediyorum da, günler, aylar sürebilir tamamlanmış hali. Bu konu da titizim, huyum kurusun.


Benim simetri takıntım olması işi güçlendiriyor maalesef. Her şey eşit, aynı renkte olanlar yan yana, yok bunun boyutu buna göre küçük kaldı... derken tahmin ederseniz ne kadar uzun süreceğini. Neyse, kitaplığı yaptırınca sizlerden yardım alırım. Eminim seve seve yardımcı olacak okuyucularım vardır. Hım?



İşte hayalimdeki kitaplık böyle. Sizin nasıl, nasıl bir şeyler düşündünüz? Sizin yerinize bunu uygulamaya geçiren birileri var mı? Hadi bakalım, görelim. Bu akşamı da kitaplığınızı veya kütüphanenizi düzenlemekle geçirin, fena olmaz sanki? Zevkle!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes