Murakami Edebiyatı



İyi Kitaplıklar Işık İster!

Kitaplık Manzaraları bu hafta "Işıklı Kitaplıklar" seçkisine çıktık. Kitaplıkların ve doğal ana kaynak sebebi kitapların gündelik hayatta kapladıkları yer gün geçtikçe artıyor. Kitap(lık)ların dekorasyon objesi olarak kullanıldığı günümüzde, bu ilgi kaçınılmaz oluyor dolayısıyla. Işıklandırma sistemi, kitaplığınıza karizma katıyor adeta.


Tonca kitap sahibi olmama rağmen, çok iyi bir kitaplığım yok! Ekonomik şartlar ve ileriye diyelim. Lakin, şu kremalı pasta tadında kitaplıkları görünce koşup bir marangozcu bulup, sipariş vermek içimden gelmiyor değil. Şimdilik daha iyi modeller çıkar diye kendimi avutuyorum. Güzel bir kitaplığınız varsa, size fikir verecek şahane kitaplık manzaraları sizi bekliyor. Doya doya!






sam
6 Ekim 2014 12:52

İkinci ve beşinci kitaplıklara ve ortamlarına bayıldım :)

6 Ekim 2014 16:18

Hepsini istiyorum ya! Hepsini hem de. :) Çok beğendim, çok güzel bir paylaşım olmuş. Benim de malesef böyle bir kitaplığım yok. Ama ileride en çok istediğim şeylerden biri. İnsanın baktıkça okuyası gelir. :)

6 Ekim 2014 17:14

Aslında kitaplık çok harika bir şey ama,bendeki bütün kitaplar ebook,kitaplığım masaüstü'm.Gerek olmuyor yani. :) Teşekkürler yorum için. :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes