Murakami Edebiyatı



Blind - Körlük

Epeydir düzensiz yazıyorum bloga. Yazamıyorum desem yeri. Üniversite işleri yüzünden, evde net olmaması yüzünden falan fistan derken, işte böyle gecikiyor. Kısa sürede çözülmesi dileğiyle... Blind, yani "Körlük" pek leziz bir iş olmuş.


Kucağınıza alıp sarılacak minvalinde tam. Yönetmen Eskil Vogt, ilk yönetmenlik denemesi. İnanın, çok beğeneceksiniz. Sanat filmleri seviyorsanız -bilindiği üzere ben bayılıyorum- mutlaka göz atın. Zira, inanılmaz derin ve dolu bir ilk film!

Körlük, bir yazarın "ama" olduktan sonra yaşadıkları anlatılıyor. Pek edebiyatla iç içe bu film. Yazarın hayal-gücünü izliyorsunuz çokça. Filmde, yazarın kitaplığında Middlesex görünce cemalim aydınlandı. Ne hoş kitap görünce filmlerde... Efendim, uzun lafın kısası, izleyin, izlettin! Yılın en kayda değer seyirlerinden.



27 Ekim 2014 23:52

seyretmez olur muyum :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes