Murakami Edebiyatı



The Raid: Redemption - The Raid 2: Berandal

Şöyle koltuğuma yayılıp, pop-corn bir şeyleri ağız tadıyla izlemişliğim hatırlamak zor. Bu söylemlerim yanlış anlaşılma çıkarılmasın. Rahat dediysem seyir zevki yüksek ve izlenebilitesi çok yüksek, şahane bir aksiyon sizi bekliyor.



Bourne Trilogy'den bu zaman zarfına kadar, bu denli kaliteli ve ışıl ışıl parlayan aksiyon izlememiştim. The Raid: Redemption ve The Raid 2: Berandal arka arkaya, uykusuzluk pahasına olsa bile, peşi sıra izledim.

Gareth Evans'ın yönetmenliği müthiş. Performanslar üst düzey. Sırıtabilecek nokta aradıysam da bulamadım. Sizde benim gibi takıntı yapıp, izlenebilirliğini kısmayın derim. Dövüş teknikleri müthiş akıcı ve alıp götürüyor. Kelimeleri zor toparlıyorum aslında. Çok sevdiğimi söylemem yeterli. Serinin üçüncü filmi pek yakında gelecek. Merak ve heyecanlı beklememek elde değil. Mutlaka! Filmli geceler.



Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes