Murakami Edebiyatı



Beyaz Kitaplıklar

Kitaplıklara olan takıntımı biliyorsunuz. İlk kez gittiğim bir evde, ister istemez gözlerim bir kitaplık arıyor. Gözlerime düşen kitaplığı çoğu kez bulamıyorum. (Evlerde kitaptan eser yok.) Çok nadiren bulabiliyorum, o an gözlerim bayram ediyor. İşte bu diyorum kendime.


Beyaz kitaplıkları ayrı bir severim. Minimal minvalde bir tipseniz (benim gibi) beyazı fazlaca seversiniz. Bu renk kitap köşeleri, bana daima kremalı pastayı andırmıştır. Blogda da epeydir kitaplık şekerleri paylaşmıyordum. Beyaz kitaplıklar her eve lazım. Buyurun, doya doya!








8 Nisan 2014 17:15

Merhaba,kitap hediye ettiğim ilk çekilişim başladı,destek olursan çok sevinirim :) zamansozleri.blogspot.com.tr/2014/04/ilk-cekilisim.html

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes