Murakami Edebiyatı



Sorry, Wrong Number

Klasik filmlere bayılırım. Hele ki, Film Noir (Kara Film) olunca yemede yanında yat. Sorry, Wrong Number, tesadüfen bulup, aynı gün izledim. Konusu ve yorumların iç açıcı güzelliği karşısında dayanamadım.


Klasik Dönem'in en çok samimiyetini seviyorum. Bu yılın yapımları size bu sıcaklığı veriyorsa, ki veriyor film kötü dahi olsa, seviyorsunuz. Yalnız, gerçekten sevdim. Sonuna kadar gizemdir gidiyor. Neyin ne olduğunu adım adım çözüyorsunuz.

Barbara Stanwyck ve Burt Lancaster gayet iyi iş çıkarıyorlar. Enteresan konu, zekice işleniş ve size keyifle izlemek kalıyor geriye. İyi seyirler.



8 Nisan 2014 20:55

aynen ben de böyleyim. hatta antonioni haftası yaptım kendime en son. şimdi yine böyle bir filmin başına oturacağız :)

9 Nisan 2014 14:59

Ne mutlu bize :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes