Murakami Edebiyatı



The Broken Circle Breakdown

Bu haftayı film haftası ilan ettim resmen. İzleyip, yazamadıklarımı yazıyorum. Yazılacak kitaplarsa dağ kadar oldu. Bakalım! The Broken Circle Breakdown için, gönül rahatlığıyla bu yıl izlediklerimin en iyilerinden. Bağımsız sinemasının gücünü tekrar hatırlatıyor unutanlara.



Konu bilindik evet, işleniş epey marjinal ve farklı. Bu işin içine kulaklarınızın pasını silecek parçalar, mükemmel yönetmenlik ve şahane oyunculuklar girince, emin olun beğenmemek için kılıf bile uyduramıyorsunuz ki, bu filmi çok seveceksiniz.

En sevdiğim müzik Bluegrass türünün içinde bolca yer alması, bende özel bir edinmesini sağladı. Parçaları o kadar keyifle dinledim ki, bir an eşlik bile ettim. Dram ağırlıklı bir film bu. Kızlarının kansere yakalanma hikayesi, öncesi-sonrası derken iyi kurgulanmış hikaye içine çekmekte gecikmiyor.



Gecenin bir yarısı ikili sahnede If I Needed You söyleyince tutamadım eşlik ettim. İnanılmaz sağlam ve iyi parça. Kendinizi eşlik ederken bulabilirsiniz benim gibi. Başrollerin sesleri de şahane olunca dinlememezlik de edemiyorsunuz. Soundtrackin önemini size anlatmak için, bir parça paylaştım. Önce izleyin, sonra bol bol dinleyin!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes