Murakami Edebiyatı



2014 ve Planlar


Bunu yazmak için özellikle biraz bekledim. Şöyle fikirlerimi, düşüncelerimi derleyip, öylece dökmek istediğim bloga. 2013 sizin için nasıl geçti? Ben 2013'ü fazlasıyla sevdim. Değişik ve renkliydi. Tabii, epey kayıpların yaşandığı senelerden biri de oldu...


Okuduğunuz kitap sayısının fazlalaştığı yılı seversiniz. Bu sebeple bu yılı çok sevdim. Bolca ödüllü kitaplar okudum. Bilirsiniz ödüllü kitaplar konu olunca hem almadan, hem de okumadan geri duramıyorum. Ayrıca, Japon Edebiyatı'ndan neden hoşlandığımı ve sevdiğimi yeterince dinlediniz bence de.

     

Hazır konu Japonlardan açılmışken, iki üç kelam etmeden bırakmam. Hayati bir mesele söz konusu. Haruki Murakami'nin yeni kitabı(!) ─yeni dediğime aldanmayın, kitap 2007'de yazılmıştı. Anca yılın sonlarına doğru yeni çevrilmiş kitabına kavuşabildik. Buna da şükür. "Koşmasaydım Yazamadım"  ismiyle yayımlandı. Sanırım ancak senenin sonuna doğru okuyabilirim. Sene başında okuyup, yine yıl sonuna kadar kitabı düşünüp, tüm yılı ağzı bir karış açık ve hipnotize edilmiş şekilde geçirmek istemiyorum anlayacağınız. Geçen yıl yazdığı kitabı ise, bu yıl çevrilecek. Murakami ve Japon Edebiyat'ı severler, gelişmeler için beni izleyin. Söz konusu "Çekik Gözlülerolunca yine çenem düştü. İnanılmaz zor olsa da, kendime bir "Kitap Kulübü"  kurmayı başardım. Şimdilik 3 kişiyiz. Bakalım nasıl devam edecek. Aynı kitapları okuyup, üzerinde bolca sohbet edeceğiz! Sizler ne yapmaktasınız? Bu yıl kaç kitap okuyacaksınız ve ne gibi aktivitelere yönelmeyi düşünüyorsunuz? Sanatla kalın!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes