Murakami Edebiyatı



Elizabeth Perez ile Fahrenheit 451!

Ray Bradbury'in ölümsüz eseri Fahrenheit 451 eserine, kitap tasarımcısı Elizabeth Perez, çok güzel bir yorum getirmiş. Gördüğüm an vuruldum tasarıma; kapağa, renklerine ve en önemlisi, kitabın anlamını belirten yanda duran kırmızı kibrit çöpü, çokça şahane!



Henüz okuyamadım kitabı. İthaki Yayınları bu yıl, "Ölümsüz Eserin 60. Yılı"nda yeni kapakla yeniden redakte edilip, tekrar yayımladı. Yeni kapağın çıkacağını bildiğim için, bekledim. Sonunda aldım. İnanılmaz güzel bir tasarım olmuş. Tavsiye ederim. Kütüphanenize eklemek isteyeceğiniz bir iş çıkmış. Nice güzel tasarımlara!

BA
26 Kasım 2013 17:35

Kendi Çöpçatanın Ol diye bir kitap geçti elime. "Matchmaker" (çöçatan) lafından esinlenip kitabın sırtını aynı böyle kibrit (match) kutusu şeklinde yapmışlar :)

26 Kasım 2013 19:36

@BA♦
Bayağı güzel ve eğlenceli duruyor, anlattığın kadarıyla :)

12 Nisan 2017 12:07

Merhaba biraz geç farkettim ama çok başarılı bir tasarım kitabı nereden satın alabilirim ya da bulabilir miyim?

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes