Murakami Edebiyatı



Ayraçlarda Yaratıcılık!

Kitap kurdu tabiriyle çağırılan biriyseniz, ayracın bile önemi vardır. Fazlasıyla yaratıcı bir şeyler ararken okuoku.com sitesinde gözlerime ilişti, doğal olarak tabii, demek isterim.


Görür görmez almalıyım, dedim. Nitekim, ben bunu söylerken arkadaşımın biri bana 4 tanesini alıp hediye edince, Allah'tan başka bir şey istemiş olsaydım, gerçekleşirdi herhalde diye düşünüyor insan. Metal ayraçlar çok kullanışlı ve yaratıcı işi!


Yıpranma söz konusu değil: Anahtarlık şeklinde bile kullanabilirsiniz. Kitapta, sandığımdan da güzel duruyor. Resmen okuma şevki uyandırıyor. Elbette ki, başka kitap kurdu arkadaşınız varsa hava atabiliyorsunuz pek ala! Ya da doğum günü hediye olarak şahane bir seçenek olacaktır sizin için. Bayağı memnunum.

31 Ekim 2013 17:09

Çok güzeller...resmen bayıldım...benim niye böyle arkadaşlarım yok ya:/ Arkadaşlıklarımı sorgulama vakti gelmiş! :)))

31 Ekim 2013 19:54

@Boş Defter♦
Şans işte.. benimde 40 yılda bir olan bir şey, birazcık yüreğine su serpeyim! :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes