Murakami Edebiyatı



Trance ~ Trans

Uzun süredir trans bir halde olmamla, izlediğim filmin isminin Trans olması, birbirine çok uydu diye düşünüyorum. Neler izleyebilirim diye, film klasörünü karıştırınca yeni indirdiğim Trance düştü kucağıma. Bazen uzun uzadıya kafa yoruyorum,  ne izlesem acaba? moduna giriyorum. Bu sefer direkt filmi açıp izlemeye başladım.


Danny Boyle, şüphesiz gözüm kapalı sinemasını izlediğim kült yönetmenlerden. Trance, beklediğim kadarı iyi değildi şahsen. Belki de, kült yönetmenler bile (her şeyi fast-food olarak değerlendirebilirim şu devirde) gardını düşürüp, abidik gubidik, nemenem şeyler çekmeye alışmaya çalışıyorlardır, kim bilir? Trance, karmaşık olacağım ve sürpriz son yapacağıma kurban gidiyor.

Sinemaseverlerden bir ricam olacak: Her anlam karmaşası ve kendi içinde katmanlar yaratan filmleri, Inception'la kıyaslamayı bıraksanız, şahane olacak diyorum. James McAvoy, Vincent Cassel ve Rosario Dawson, başrollerde. Vincent Cassel denen şahsiyetten hiç hoşlanmasam da, filmin parlayan yıldızı diyebilirim. İzle unut, adı altında derecenlendirebileceğim ancak Trance'ı.



Danny Boyle'un bir daha ıskalaması sonucu, yönetmenliği konusunda derin şüphelere düşebilirim. İzleyecek olanlara iyi seyirler, izlemeyenlerse fazla üzülmesin. Pek bir numarası yok, kaçırdıkları şeylerde pek yok!

11 Temmuz 2013 19:32

katılıyorm benimde beklentilerimin altında kaldı izlerken tahmin edebiliyor insan ne olabilceğini ne senaryo ne oyunculuk hepsi başarısızdı imdb filmini gereksiz buldum.o kadar etmeyen film.

Adsız
12 Temmuz 2013 16:33

Siteniz çok güzel bol bol yazmanız dileğiyle :D

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes