Murakami Edebiyatı



Vladimir Nabokov Kitapları Çerçevede!

Vladimir Nabokov'u şuana dek hiç okumadım. Okuyanınız var mı? Sizce şuana kadar okumamam büyük bir kayıp mıdır ki..? Eğer öyle ise derhal başlamaya niyetliyim. Adını defalarca duymama rağmen, merak edip bi' türlü okumadım. Biraz araştırmadan sonra, yazarın epey bir kitabı olduğunu gördüm. Tavsiyeniz var mı? Sağlıklı bir okuma için, yardım gerekebiliyor ara sıra!


Ası konumuza dönecek olursam, Nabokov'un kitap kapaklarını özel tasarlayıp, bunları çerçeve niyetine eve asabilmeyi akıl eden, John Gall'in ne kadar şahane işler ürettiğini görmemi sağladı. Sizde görün istedim açıkçası... Kendisi sanat yönetmeniymiş. Vladimir'in kitaplarını farklı şekle şemale bürümüş. Belki de eve en az bir olmak üzere, asıp doya doya bakmak gerekir.















Adsız
17 Haziran 2013 14:01

Lolita yı okumuştum çok sevdim ruhum farklı şeyler hissetti şimdi elimde bir çok kitap olmasına karşın hepsini bitirip nabokov a dönmeyi hayal ediyorum,okumalısınız bana kalırsa sevgiler

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes