Murakami Edebiyatı



Kitap Okuyan İnsanlar; Pardon Kediler!

Kedilerden çok hoşlanmadığı, pek çok söylemiş olabilirim blogta! Lakin, ben Kitaplık Manzaraları'nı kurup, yazmaya başlayınca, bu kedilere karşı olan antipatim mazilerde kaldı. Şimdi sorsanız, bayağı bir seviyorum yani. Özellikle, kitap okuyan kedileri görünce, insanlığımdan, ırkımdan utandım. Kediler bile okuyorken insanlar boş şeylerle uğraşıyor.



Tabiki geçerli mazereti olanları eklemiyorum şu boş şeylerle uğraşan insan kategorisine. Herkesin göz atmasını tavsiye ederim. Kitap okuyan kedi manzarasından sonra, tahminimce çoğu  insan en azından okumaya yeltenecektir! Sizin de kitap okuyan kediniz var mı? Malum şunların tatlılığına bakınca, her eve lazım diyorum. Keyifle bakın!











Kitap okuyan bir kedim olsa idi, keyifle, gururla bahsederdim. Yaşasın kediler o vakit! Elbette kitaplarla beraber!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes