Murakami Edebiyatı



Tavan Arası Kitaplıklar

Bildiğiniz gibi, biz kitapseverler, kitaplarla ilgili hayal kurmaya bayılırız. Bazıları olacak gibi olmasa da kurarız. Geçen yine kitaplıklara ve insan psikolojisine verdiği etki üzerine birazcık düşündüm..peki tamam, bayağı bi' kafa kırdım bu işe! ''Şöyle bir malikanem olsa, tavan arasına mükemmel bir kitaplıklar yapardım, ah ah! Hem artıları bile var. Artılarına geçmeden, tavan arası olup da, bu fikri uygulayan var mı?


Artılar; Evinize misafirler geliyor diyelim. Sizde kitaplığınızı başkasına göstermeyi seviyorsanız, otantik bir manzara olabilir pekala tavan arası. Her şeyimi alın, kitaplarıma sakın dokunmayın, yoksa yakarım', diyenlerdenseniz, tavan arasında kitaplık pek az kişinin aklına gelebilecek bir fikir, üstelik kitap ödünç vermeyi sevmiyorsanız, -benim gibi- harika saklama alanı da olabilir! Bu haftanın tavan arası kitaplıklarına bol bol bakın, ilham verip bir bakmışsınız yapıma koyulmuşsunuz!
   



Harika bir alan, sarım-tırak ışık odanın enerjisini artırmış, canlılık ve kitap!





Bunun gibi, tavan arasında bir odam olsun, istediğiniz kadar borcum olsun!



Tek kelimeyle şahane! İki kelimeyle çok şahane! Akıllıca, şık, göz alıcı, göz kamaştırıcı ve hayran bıraktırıcı!








Bu fikre de bayıldım. Değişik ama şık. Ortada pencereler, sağda ve solda kitaplıklar. İyi düşünülmüş ve uygulanmış, çok beğendim.



En beğendiğim bu oldu. Kitaplık harika, salon başlı başlı bir olay. Renk uyumu ve tasarım şaheser. Eğer uygulama yaparsam, bunu göz önünde bulunduracağım, anlaşıldı. Favorim!


Kitaplıkları bol bol, sevin, düşünün; sevip düşünmekle kalmayın. Birine uygulayın mümkünse. Evinize hoş bir hava katabilir, kendi havanızı da değiştirebilirsiniz. İyi haftasonları... bol okumalı, kitap uğraşanız  epey fazla olsun!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes