Murakami Edebiyatı



The Perks of Being a Wallflower

Bu yıl kesinlikle vasat, özellikle sinema açısından, tek kelimeyle b..ktan! Amma ve lakin, The Perks of Being a Wallflower' gibi harika filmler de çıkmıyor değil. Bu film, bu yılın kesinlikle en büyük sürprizi, kesinlikle! O kadar çok sevdim ki, içime sığmıyor. Anlatacak sözcük bulmakta zorlanıyor insan, iyi bir şeyler izledikten sonra. Yılın en merak ettiğim filmlerinden biri idi, beklenenin üzerini verdiği çok gerçek!



90 lar sinemasına bayılanlar bilir. 90 larda duygular ön planda, ne önemlisi de film müzikleri harika olurdu. Arka ton çıstaka-çıstaka çalan, saçma sapan ergen müziği rapten çok daha iyi seçenekler vardı, sahta duygularla bezeli değildi. Beni eskilere götürdü film. En güzel yönü müzikleri olsa gerek.

Emma Watson ve Logan Lerman, bu ikili pek sevmesem dahi, Watson'ın 'Hermonie Granger' karakterinin etkisinden çıktığını görmek güzel. H. P: Felsefe Taşı'ndan bu kızı sevmiştim, yine ergenlerin gereksiz yerlere oyuncuları semalara çıkarma gibi huyları baskın gelince, kızdan bir anda soğumuştum. Percy Jackson gibi saçma ve ezik bi' halde gördüğüm Lerman, bu filmde kendini aşmış, doğrusu bende bu kadarını beklemiyordum. Filmin yıldızı, Ezra Miller, Kevin Hakkında Konuşmalıyız'da psikopat tiplemesi ilgi çekici idi, gayette iyi iş çıkarmıştı. Burada, grafiği hiç bozmamış. Bu serseri, bence geleceğin aktörlerinden olacak gibi!


Mutlaka izlenmesi gereken 2012'in en iyilerinden. Stephen Chbosky’nin aynı adlı romanından uyarlanan The Perks of Being a Wallflower tipik bir gençlik filmi. Liseden mezun olduğumda bende aynı duyguları, üzüntüyü yaşamıştım, çok daha fazlasını hemde. İşin doğrusu, lise yıllarımdan nefret etmiş bir olsam her zaman için, özlemiyor değilim. Burada o gerçeği gördüm, bildiğiniz tipik ama çok şey vaat eden bir yapım. Imdb puanı bunu kanıtlıyor zaten, mutlaka izleyin!


Stephen Chbosky’nin aynı adlı romanından uyarlanan The Perks of Being a Wallflower, Chbosky, aynı zamanda filmin yönetmeni kendisi. Romanını sinemaya uyarlamak herkesin harcı değil sanırım, bu yönden ayrı bir tebrikler. Infınite ve Could It Be Another Change, parçalarını paylaştım, dinleyin ve izleyin. Keyifle!

31 Aralık 2012 01:49

Bende filmi birkaç gün önce izledim ve kesinlikle bittikten sonra aynı duyguları yaşadım. Çerez bir film izleyeceğimi düşünürken çok daha anlamlı ve güçlü oyunculuğun olduğu bir film izledim. Bir daha izlenmeyi hak ediyor kesinlikle.

31 Aralık 2012 17:50

@mervus♦

İnanılmaz sevindim, birileriyle aynı duyguları paylaşmak gibisi yok, zaman bulursam 2. kez izleyebilirim!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes