Murakami Edebiyatı



Çalışmalarım ~ Çarpışan Şövalyeler

Çizim sanatında bayağı iyi olduğum söylenir,  - kendimi övmeyi hiç sevmem - Orta okul- lise ve kurs hocam hep iyi olduklarımı söyledi. Hatta, resim yarışması düzenlendiğinde - okullar arası resim yarışması - belirli bir konu verilirdi, benimde çizmem istenirdi. İyi yani hocaların hep beni çağırması, kötü yanı moral bozukluğunda resim çizme hiç de çekilen bir şey değildi. Bu çalışmayı, epey uzun süre önce yapmıştım. İsmini de, başlıktan da anlayacağınız üzere  "Çarpışan Şövalyeler" ismini verdim!

Çarpışan Şövalyeler
Yapımı kaç gün sürmüştü. Hafızamı zorlamam gerekirse, 5-6 gün diyebilirim. Nedense, bir çalışmayı üst üste hızla yapınca sanki kötü olacakmış gibi geliyor bana. Hızlı ve üst üste bitirmek yerine zamana yayıp çizmeyi, ve çizmekten de zevk almaya bakıyorum. En iyi bu çünkü! Bu da epey yorucu bir çalışma idi. Özellikle kıyafetteki gölgelendirmeler, gölgelendirme tonları epey zorluyor insanı.

Çizimde, yerdeki basamak veya taşlara pek önem vermeden çizmiştim. Neden mi? Sona kalan şeyi çoğu zaman bitse de kurtulsam durumuna geliyor, o yüzden.Sergi de de sergilenmişti bu çalışmam. Okul sergisi. Öğretmen çok sevmişti. Şöyle bir bakınca, benden sonuçtan memnun kaldığımı belirteyim, Sezar'ın hakkı, Sezar'a!" Bundan sonra, elime vakit geçtikçe çizimleri paylaşacağım sizlerle!

MALZEMELER:

○ HB kalem (Eskiz için - ön çizim)
○ 4B, 2B kalem
○ Sulu boya kağıdı (Tercihe göre değişir. Saman kağıda da çizebilirsiniz)


İyi bakmalar, iyi çalışmalar!

6 Kasım 2012 18:55

Harika olmuş çok beğendim.Detayların çok daha iyi olmuş :)

6 Kasım 2012 19:13

♦ Çok teşekkürler Farukcum, beğenmen beni daha mutlu etti :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes