Murakami Edebiyatı



Filmekimi Programı ~ 2012

Sizi bilmem ama ben, Bağımsız sinema olsun, minimal sinema olsun veya adını zikretmekten hoşlanmadığım bir diğer ismi 'Sanat Filmi' olsun her zaman çok sevmişimdir. Her izlediğim bu türden yapımlarda hayal kırıklığına uğramışlığımsa, yok denecek kadar azdır! İf İstanbul kapsamında bu tür güzel filmler izleyebiliyoruz -ben hiç gitmedim, gidenlerden duydum. Zaten film menüsüne bakınca anlıyorsunuz.



Filmekimi sayesinde bağımsız sinemaya olan açlık birazda olsa gideriliyor. Malumunuz, şimdiki gençlik popcorn  movie - Türkçe'ye çevirirsem, patlamış mısırlık film olur sanırım - türüne yılıp bayılıyor. İşin içine sex girdi mi, gençlik için, ohh mis! Yeme de yanında yat, durumu bu olsa gerek!

Popcorn filmlerden hoşlanmadığım gibi, gişe kaygılı - ya da para kazanma ve kazandırma açısından çekilen filmler - yapımlara hiç sıcak bakamıyorum. Adları batsın. Tek tük güzel şeyler çıkıyor. Ona da, eh olsun o kadarı da diyelim. Lafı fazla uzatmadan. İstanbul'da veya başka Filmekimi bağımsız filmler projesinin düzenlendiği yerlerden birinde yaşıyorsanız, alabildiğiniz kadar film bileti alın. İnanılmaz güzel bir proje!Bağımsız sinemaseverler, Filmekimi'ne hücum diyorum. İzlemek istediğim bir sürü güzel film var. Ben maalesef katılamayacağım için, katılabilenler çok şanslı bu açıdan. Size verilen şansı iyi kullanın ve bu programa katılın. Herkese sinemalı günler, sinema ile kalın!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes