Murakami Edebiyatı



Keith Ablow, İntihar Cinayet

Bu yaz kütüphanemdeki polisiye kitaplarına bitirmeye kararlı idim. Bildiğiniz üzere eskiden polisiyeye olan takıntım bana ne kadar çok polisiye kitap aldırmış, şaştım arkadaş!  Oku oku bitmiyor. Sıradaki polisiye yazarımız Keith Ablow, yazarı ilk defa okumuyorum. İntihar Cinayet'en önce, daha çok bilinen kitabı Psikopat'ı okumuştum...kitabı bayağı beğenmiştim, ona da değineceğim. Konumuz şimdilik, İntihar Cinayet!



Bu kitabı nasıl değerlendireceğim konusunda zorlanıyorum desem doğru olur. Ne çok beğendim, ne de kötü buldum. Sanırım doğru tanım bu. Ölen bir kişinin, polis soruşturmasında ölünün intihar mı ettiği yoksa, bir cinayete mi kurban gittiği " ikilemi içerisinde geçiyor. Zaten kitabın sonuna kadar okunmasını sağlayan da bu ikilem. Acaba intihar mı, yoksa cinayet mi? diye merak ederek kitabın sonuna varıyorsunuz. Şunu da ekleyelim. Psikopat kitabının devamı sayılır. Frank Clevenger, otoban katilinin soruşturmasından sonra, burada boy gösteriyor.


Keith ablow, psikopat kitabını okuduğumda oldukça başarılı bulmuştum. Ciddi anlamda, kalp atışlarınızı hızlandıracak bir kitap idi. Zaten kitabın tuhaf bir kurgusu ve olayları bağlama şekli vardı. Bu yüzden İntihar Cinayet'in de böyle olacağını düşünerek elime almıştım. Biraz hayal kırıklığı oldu, ama ve lakin fena değildi. Yazarı okumak isteyen Psikopat adlı kitabıyla başlasın bu yazara. Pegasus Yayınları'ndan çıkan iki kitabı var yazarın. İyi okumalar, kitaplı günler!




Keith Ablow, göreceğiniz üzere kendisi doktor. Psikyatrist kendisi. Kitaplarında tıbbi gerilim işliyor. Hastane, psikolojik durumlar vs... gibi durumlar bol bol yer alıyor. Kitaplarını okuduğunuz zaman, bir sürü yeni tıbbi terim donamına sahip olmuş oluyorsunuz. Şahsen, Tess Gerritsen'dan daha fazla beğendiğim bir yazar. Deneyip görmekte fayda var.

9 Eylül 2012 14:01

Hiç tanımadığım bir yazar , psikopatı okumak istemiştim vakti zamanında ama bir türlü edinememiştim, umarım ileride...

9 Eylül 2012 14:08

@Kitap eylemcisi•••
Bence okumalısınız. Ama psikopat kitabını! Oldukça başarılı, umarım ilerde kitabı edinirsiniz, beğeneceğinizi umuyorum :)

9 Eylül 2012 18:42

daha önce duymadığım bir yazar. psikolojik gerilimi türünde kitaplara ilgim olduğundan merak ettim doğrusu. teşekkürler.

9 Eylül 2012 20:16

@alkım•••
Ben teşekkür ederim. Umarım beğenirsiniz :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes