Murakami Edebiyatı



Müzik: Mp-3'e Parçalar...!

Müziksiz yaşamak tam bir işkence. Ben ne zaman sokakta yürüsem, ya da cafelerde şöyle göz ucuyla birine baktığım zaman sürekli Mp3 ler her yerde. Kulaklarda, çantada, masaların üstünde...vs. kısacası bu mp3 her yerde. Benimde var elbette. Şu aşağıdaki Phillips markalı mp3!


MP-3'e hangi parçalar yüklenmeli. Bence kesinlikle Joy Division ya da en sevdiğim grup Shamrain grubu. Ben Shamrain grubunu bir arkadaşımla müzik alışverişinde bulunurken öğrenmiştim. Arkadaş sayesinde hayatımın grubunu da bulmuş oldum. Shamrain, kesinlikle dinlenesi bir gruptur, eğer denemediyseniz bir deneyin. Anında aşık olunuyor! Özellikle  Raindrops  ile  To Leave parçalar kesinlikle kült! 



Bir aralar durmadan delice müzikler yüklediğim Mp-3 uzun zamandır gözden ırak bir yere kaldırmıştım, bugünde aklıma dank etti; bulundurduğum ücra köşeden çekip çıkardım. Eğer sizinde Mp-3 ünüz varsa neler dinliyorsunuz, hangi müzikleri yüklüyorsunuz?
Herkesin bu kült parçayı dinlenmesi adına blogda paylaşıyorum. Hadi hadi, yine iyisiniz. İyi dinlemeler. Umarım parçayı dinledikten sonra herkes 
Shamrain fanı olur! Müzikli günler. "Müzik ruhun gıdasıdır"

18 Ağustos 2012 16:50

ShamRain:)

bir arkadaş göndermişti bu parçayı ilk ama adını sanını söylemiyor kendisi biraz bencildir, keşfettiği müzikleri yazarları pek paylaşmaz. araştırdım buldum albümleri indirdim falan.sonra pc de bir şey olur diye korkup iki cdye aktardım biri pc çantamda öbürü kitaplığımda duruyordu,üstelik bunları yaparken ergen filan da değildim.hey yavrum hey, yunus emre kampüsüyle odunpazarı arasınıa az gidip gelmedim kulağımda shamRainle üniversitedeyken ne günlerdi,uzun zaman olmuştu pek dinlemiyordum hatırladım gurubu ve hatıraları. sound of snowla black nowemberı da çok severim ayrıca.

28 Ağustos 2012 12:03

@temerrüt•••
:D Shamrain konusunda bende cimriyim. Blog açmadan önce, gruptan bir iki kişiye tek bahsetmiştim yalnızca. Çok sevindim bu grubu seven ve bilen birilerinin daha olmasına. Çok güzel anılar kalmış sana :)) "Sound of Snowla Black Nowember'da" harikadır; Shamrain tüm parçaları harikadır :D

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes