Murakami Edebiyatı



Sarah Willis ~ İz Bırakanlar Unutulmaz

Şu sıralar, sıcaklardan buhranlı gezen insanlar, ki bunlardan biri de benim! Kendimce kafamı dağıtacak, sıcak bir dili olan, keyfe keyif katacak okumadığım değişik bir yazar arıyordum. Sarah Willis'in  Some Things That Stay kitabını görünce, kapağını beğenince, üstüne üstlük bir de okumadığım, değişik bir yazar derken, heves ile atlamıştım kitaba.


Sarah Willis'in yazdığı ilk kitabıymış..!  Atlamaz olaydım! Dolu gibi gözüken havuza, atladığımda meğersem hiç su yokmuş, yere çakıldım gibi hissettirdi.

 Okurken, sanki kitap değilde, elime çizgisiz bir defter alıp da okuyormuşum hissine kapıldım, tabii bu ilk defa olmuyor efenim. Kitaba haksızlık yapmayalım. Yazarımız, gerçekten inanılmaz basit bir dili var. Aslında kitaba atlayış sebeplerimden bir diğeri, romanda Tamara'nın babası bir ressam. Resim ile ilgilenen biri olarak, kendimde bir şey bulabilirim diye düşündüm. Nafile! Elinizde okunacak başka kitap yoksa okuyun. Eğer okunacak bir sürü kitabınız varsa, bu kitabı alıp tarihin tozlu raflarına kaldırmakta serbestsiniz! 

Sarah Willis

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes