Murakami Edebiyatı



Hem söyleyenler, Hem de Oynayanlar!

Matt Damon - My Funny Valentine
Patricia Highsmith'in The Talented Mr. Ripley romanından uyarlanan filmde, Başrol Matt Damon'ın ağzından dökülen mükemmel bir parça. Daha önce, Chet Baker yorumuyla ünlendi, Ella Fitzgerald, Miles Davis ve efsane sanatçı Frank Sinatra tarafından seslendirilmişti. Açıkçası, Matt Damon'ın yorumu hepsini sollamış bence, fark ortada. Filmdeki Tom Ripley tiplemesini de, olağanüstü bir şekilde başarıyla oynamıştı.



Joaquin Phoenix - Cocaine Blues
Johnny Cash'in biyografisinden uyarlanan film, bir hayli beğenilmişti. Joaquin Phoenix'in yorumu, ciddi anlamda dinlemeye değer. Oldukça güzel söylüyor, ben bayıldım. Filmin The Talented Mr.Ripley gibi, Oscar Adaylıkları da cabası.



Audrey Hepburn - Moon River
Kitabı da olan film, baş rolde Audrey Hepburn zerafeti var,  daha ne olsun! Şaka bir yana, Moon River parçası dinlerken tüylerimin diken diken olduğunu hissettiriyor bana, ama sadece Audrey Hepburn yorumunda bunu yaşıyorum, bu da onun başarısını kanıtlıyor, ne denli olduğunu.

         
Hem söyleyip, hemde oynayan, aktör ve aktrislerin sesteki başarısını ele alıyoruz. Filmlerde mutlaka, aa, ne kadar da güzel sesi var, keşke şarkıcılık yapsaymış, dediğiniz hiç olmadı mı? Şahsen, benim çok oldu. Çok berbat bulduklarımda oldu. Ama bizim işimiz, en beğendiklerimi sizlere sunmak olacak, bakalım listede kimler var?

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes