Murakami Edebiyatı



Dean Koontz ~ Kükreyen Mağara

Blogu açtığımdan beri, 'Dean Koontz' hiç yazmadığım fark ettim. Aslında insan sevdiği yazarlardan çok bahsedemiyor, bu blog sayesinde bunu da anlamış oldum. ama çok sevdiğim yazarların hatırı hürmeti adına bu saçma sepelek bahsedememe durumundan kurtulacağıma inanıyorum. Sevdiğim yazarlardan; Dean Koontz, bu hafta bu kitabını okuyarak bu işe başladım. Konumuz kitapları!


Dean Koontz, kesinlikle en sevdiğim korku yazarı. Herkes 'Stephen King' der, bense gözüm kapalı 'Koontz' derim. Kendisinin biyografisini de okudum, oldukça mütevazı bir kişilik olarak tanınıyormuş yazarlık cemiyetinde. Korku - gerilim yazarlar her daim bir tuhaf olurlar, genlerinde var sanırım...

  Koontz'un kitaplarında bizleri içine çeken bir şeyler her zaman olur. King ise, oldukça sıkıcı yazan bir yazardır. Okuduğum çoğu kitabında beni sürekli hayal kırıklığına uğrattı. Dean Koontz kitaplarında, konular çok daha yaratıcı bulmuşumdur her zaman! Kükreyen Mağara / The House of Thunder, Koontz'u ne den bu denli sevdiğimi bir kez daha anladım. İçerik olsun, anlatım tarzı olsun sizi içine çekiyor. Kükreyen Mağara, kesinlikle meraklandırıcı ve içine çeken öyküsü ile tam sizlik. Hele ki korku-gerilim kitaplarından hoşlanan biriyseniz. Üstelik hiç beklenmedik harika bir finalde cabası. Hadi, alıp okuyun bu kitabı. Kendinize ramazandan bir ödül olarak alın.

Dean Koontz
Dean Koontz Kitapları


Keşke hepsi benim olsa. Neyse artık, zamanla hepsi benim olur zaten! Ha-ha-ha (kötü adam kahkahası)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes