Murakami Edebiyatı



Caroline Leavitt ~ Anne

  Bu kadar kitap okuyorum ama sanırım, filmlere konu olacak, - hatta olmuş bile : Bkz. Juno (2007) - kadar, bir kitapta film izliyor gibi hissetmemiştim. Caroline Leavitt, kitaplarını ilk defa elime aldığım bir yazar. Yazar için ne çok değişik yazıyor ne de çok kötü yazıyor, diyebilirim.


 Tek diyebileceğim oldukça akıcı yazdığı. Satırları okurken sanki daha önce izlediğim bir filmi, ya da önceden bu kitabı ben okumamış mıydım acaba?' gibi soruları kendime sorup durdum.

Kesinlikle kötü bir kitap değil, hatta duygusal bir yapıya sahipseniz, gözyaşlarınızı tutmakta zorlanacaksınız! Belki de, Juno' adlı filmi izlediğimden olabilir. Kitabı sevenler ' Jason Reitman'ın ' yönettiği, 'Ellen Page'in' baş rolde oynadığı bağımsız sinema mucizesini keyifle izleyebilir. Eğer değişik bir şeyler okumak niyetindeyseniz, bu kitabı elinize almadan kitaplığın tozlu raflarına gönderebilirsiniz. Rahat bir şekilde. Hayır ben severim klişe dahi olsa derseniz o zaman başka. Ve kitabı elinize alın tek yapmanız gereken kitaptaki akıcı sözcüklere kendinizi bırakmak. Neşeyle!

Caroline Leavitt - Kitabın yazarı

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes