Murakami Edebiyatı



Ünlüler Çerçeveli Tabloda!

Tumblr'da gezinirken, "Matt Damon" başlığı altında bu güzel resmi buldum. Tıkladığım kaynakta çok daha fazlasını buldum. İşte aşağıda bayanlara göz zevkinde, doruğa çıkaracak derece iyi işler var!


Büyük bir "Matt Damon" fanı olmamla alakası bile yok. Tablolardan en beğendiğim, Matt Damon'ın ki oldu. Göz var, nizam var. Asil kralları andırıyor adeta. Sırf bu yüzden postun en başına yerleştirdim. Bir numara olarak kayda geçsin! Diğerlerine de şöyle bir bakalım.












Elvis Presley bu olayda biraz tuhaf durmuş. Ne iyi, ne kötü diyebilirim. Fakat, kötüden biraz uzak.






Robert Pattinson gibi ergenlerin bu tür güzellikler içinde neden yer aldığını hala aklım almıyor. Fakat geçen düşündüğümde bu sorunun cevabını buldum: Ergen gençler.




Al Pacino'yu pek sevmeme rağmen, ciddi anlamda tabloda asil durmuş.Sevdim bunu.





Matt Damon'dan sonra en beğendiğim tablo bu oldu. Robert Downey JR. severim, tabloya da pek yakışmış.










Gerçekten şaka gibi! İnanılmaz kötü duruyor. Jonah Hill, paçoz olmuş, dillere kötü şekilde pelesenk olunur bu foto ile. Kimsecikler görmesin.


Sevmediğim, sevemediğim birisi Dicaprio, dolayısıyla susma hakkımı kullanıyorum.



Bunun içinde susma hakkımı kullanıyorum. Sevmediğim için, yorum yapılırsa haksızlık olur. Laf atarım!




Eddie Murphy, zencili versiyonu nasıl buldunuz, bu tabloda karar sizin? Birbirinden güzel tabloların gerçek olduğunu düşünüyorum da, ne güzel olurdu, değil mi? Fakat, bunların birer photoshop harikası olduğunu duyanınızın hayal kırıklığına uğradığını hissedebiliyorum. Tumblr'da çok daha fazlasını bulmuştum. Buradan göz attıklarınız, size yetmedi ise, daha fazlası için buraya tıklayın!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes