Murakami Edebiyatı



Come Back to Me - Bana Geri Dön

Korku filmi izlemek, sevmek bir sanattır bana sorarsanız. Korkmayı sevmek büyük moron olma seviyesi gösterse de, kendinize hakim olamayıp izlerken buluveriyorsunuz. İşte korku filmleri candır, gerisi heyecandır. Come Back to Me, müthiş bir gizem-gerilim filmi. Bu denli gerildiğim film izlememiştim epeydir.


İspanyol yapımı Sleep Tight tadında, ki bence onun kadar başarılı bir film. Ben yapımın konusunu okumadan direkt daldım. Yorumların olumlu oluşu heyecanlandırıp, soluğu izlerken aldım. Çok değişik ve gerdirici temalar içeriyor. Hele filmin finali ise, olağanüstü olmuş. Ağzım açık izledim.

Neyse, uzun sözün kısası siz bu filmi alıp karşınıza izleyin. IMDB puanının düşük olduğuna bakmayın. Korku filmlere olan düşük puan saçmalıklarına da halen anlamış değilim. İstisnalar var elbette. Ha unutmadan, gelecek hafta korku harikası diye lanse edilen ve eleştirmenlerden (imdb dahil) tam not alan It Follows'ı sinemada izleyeceğim. Beklentiler büyük. Bakalım. İyi seyirler.



Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes