Murakami Edebiyatı



Olive Kitteridge

HBO'nun geçen yıl yaptığı mini-dizi Olive Kitteridge, nasıl oldu da şu ana dek izlemedim, hayret ediyorum. 4 bölümden oluşan dizinin kitabını da okuyup, bloga yazmıştım. Kitap 2009 Pulitzer ödülü almıştı. Kül Mevsimi, harika bir kitaptı! Şayet, dizi de çok iyiydi.


Benim gibi okuyup izleyecek olanlara, sizleri çok sadık bir uyarlama bekliyor, söyleyeyim. Yaşlılık üzerine akıp giden zaman, düşünülen onca şey ve eninde sonunda sizi bulan o malum zaman. Ben izlerken kendimi tutamayıp ağladım. İnanılmazdı!

Frances McDormand, Olive Kitteridge rolü için biçilmiş kaftan. Başka bir oyuncunun yer almasına, beynimdeki bütün hücreler itiraz ederdi, sanırım. Richard Jenkins keza öyle. Bir kahkaha atışı var, insanın rol yaptığına inanası gelmiyor. Bill Murray ise, hikayenin hoş sürprizlerinden. Kendisini izlemek çok keyifliydi. Siz ne yapıp edin, bu diziyi izleyin. Kısacık bir mini-dizi. Emin olun, son bölümde çok çok üzüldüm mini olmasına. Keşke uzun soluklu olsaydı, doya doya izleyeseydik! Mutlaka. Önce okuyun, sonra izleyin!



Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes