Murakami Edebiyatı



Mr. Robot

Evet, bu diziyi duymayan, izlemeyen var mı? Şahsen, daha ilk bölümden dizi için "kült, muhteşem, efsane" minvalinde yorumlar okudum haylice. Pilot bölümüyle bu denli övgüler alıp, kült statüsüne erişen kaç dizi var bildiğiniz?  Mr. Robot o efsane diziler arasında!


Tuhaf olan, dizide İngiliz havası sezdim. Normalde hiç haz etmem İngiliz aksanından ve yapımlarından. Tabii, bu iş kitaplarda "çok severim ve bayılırım edebiyatlarına" şeklinde değişiyor. Hackerlık işlerini, yalanı dolanı ve saklambacı seviyorsanız, bu dizi size göre. Düşünmeyin.

Dizinin yönetmeni ve yaratıcısı Sam Esmail, müthiş bir reji işi ortaya koyuyor. İlk bölümlerde pek sevmeyeceğiniz, sonrasında "yandım Allah" ağız bir karış açık şekilde izleyeceğiniz Rami Malek (Elliot Alderson) ise performansı çok iyi. Portia Doubleday'i (Angela Moss) de çok sevdim. Işıl Işıl! Christian Slater'ı (Mr. Robot) ne vakittir izlemiyordum, çok iyi oldu bu. Adam bildiğiniz king. Sizler, Pc işiyle uğraşıyorsanız veya bilgisayar işine meraklı, yazılımcı kişiliğiniz varsa durmadan izleyin. Ben art arda bütün bölümleri tek solukta izledim. Çoğu bölümde de şok geçirdim. Mutlaka. Ayrıca, soundtrackler de efsane olmuş. Kaçırmayın bu cevheri!



Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes