Murakami Edebiyatı



Jerzy Kosinski - Kör Randevu

Jerzy Kosinski'nin Boyalı Kuş'u dün gibi aklımda. Savaş yıkıcılığı ve insanlığa getirdiği sefaleti çok iyi işlemiştir. Ne yazık ki, aynı şeyleri Kör Randevu için de söylemek isterdim, söyleyemiyorum. İlginç bir kitap. Amerika'da yapılan bir gelenektir. Birbirlerini tanımadan arkadaş aracılığıyla buluşan insanların öyküsü. 


Şunu söylemek gerek, oldukça karanlık bir metin. Ben okurken Trevanian okuyormuşum hissine kapıldım! Ne bileyim, onu anımsattı işte. Konu şöyle, bu ilk buluşmada, sevişme eyleminde bulunurlar. Tecavüz ve kurbanı arkadan hareketsiz hale getirme durumu. Okuyup okumama tamamen size kalmış. Ben sevmedim, net!

E Yayınları'ndan çıkmış kitabın tanıtım yazısı aşağıda.

"Kör Randevu mükemmel yazılmış, dinamik kurgusuyla öyküsünü cesaretle anlatan ve modern dünyadaki varoluşsal kurtuluş paradoksunun metaforu olmaya uygun bir roman. Kosinski'nin yazarlık kariyerindeki en önemli ve eleştirel başarısı"
- Los Angeles Time-
Bir çırpıda okunuyor ve nabzımı hızlandırıyor
- The Philadelpiha Inguier
Dünyanın en önemli psikoloji yazarlarından biri.
- Gail Sheehy
Nazik ve derin
-The Miami Herald-

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes