Murakami Edebiyatı



Ev Stili Kitaplıklar

Kitaplık Manzaralarını paylaşmayı özledim. Hazır tatilde iken, bol bol 'Ev Stili Kitaplıklar' görmek hoşunuza gider, diye düşündüm. Siz ne dersiniz? En iyisi içi dekorasyonlara bakalım. Hem aranızda kitaplık yaptırmayı düşünenleriniz için de, umuyorum ki güzel bir kaynak olur. Bir kitaplık her eve lazım, güzeli seçmek gerek elbette.


Ev stili kitaplıklar, kanımca kitapseverlerin en çok tercih ettiği şeydir. Sanırım "evim güzel evim" deyişi de buradan çıkmıştır. İster istemez insanın en rahat ettiği yerin kendi evi olduğunu düşünmüşümdür. Eminim çoğunuz bana katılacaktır. O vakit, en huzur bulduğumuz yere, gelsin birbirinden şahane kitaplık tipleri!











23 Temmuz 2015 16:23

Ben de sonunda yaptırdım ya bir kitaplık, görmemiş gibi her akşam karşısına geçip seyrediyorum. Bu paylaştıklarının yanına bile yaklaşamaz gerçi; hepsi şahane!

24 Temmuz 2015 16:27

@Simay Yıldız•
Instagram sayesinde gördüm Simay'cım. Bana çok hoş göründü. Keyifle nicelerini doldurman dileğiyle! :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes