Murakami Edebiyatı



Jeffery Deaver ~ Ölüm Yeri

Polisiye okumayı pek sevmiyorum. (Bunu daha kaçıncı kez dile getireceğimi de açıkçası merak ediyorum.) Nedense çok fazlaca kendini tekrarlıyor gibi geliyor. Sizi bilmem, belki bana öyle geliyor.


Polisiye türünün ünlü yazarlarından Jeffery Deaver daha önce okuyup sevememiştim. Ölüm Yeri'nde görüşüm değişmedi. Bu türleri, okumak yerine izlemeyi seviyorum. Daha yaratıcı şeylerle karşılaşabiliyorsunuz. Bilindik bir polisiye...

Epsilon yayınlarından çıkan kitabın tanıtım yazısı aşağıda. Polisiye sevenler zevkle okur!

Adrenalin dolu bir hikayenin, ürkütücü olaylar zincirinin bir parçası olmaya ne dersiniz?Kriminoloji uzmanı Lincoln Rhyme'ın böcek koleksiyoncusu Garrett Hanlon'un minyatür dünyasını keşfetmesinin anlatıldığı kitapta; korkularınızla, hiç bir zaman itiraf edemediklerinizle, kabuslarınızla, sapkınlıklarınızla ve en gizli düşüncelerinizle yüzleşmeye hazır mısınız?

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes