Murakami Edebiyatı



Any Day Now

Sanat zevklerini inceleyip sık dokuduğum dönemlerdeyim. Any Day Now, bu tutumun sonucu bulunmuş, harikulade bir drama örneği. Rotten Tomatoes sitesinin verdiği "9.5"lik puanı görünce, direkt filme daldım, iyiki yapmışım.


Otizm hastası Marco'nun yaşadığı çevre, Rudy ve Paul (eşcinsel çiftimiz) onu evlat edinmeye çalışma sürecinde yaşananlar anlatılıyor. Size tavsiyem, yanınızda bir paket mendil bulundurmanız, zira çok ihtiyacınızın olacağını düşünüyorum.

Gerek vermiş olduğu konu, gerekse oyunculuk ve seyirci de bıraktığı etkileşim inanılmaz. Hele ki Alan Cumming'in canlandırdığı Rudy karakterine bayıldım. Bozuk sistemin insan başına açtığı sorunlara bolca gönderme var. 70'li yılların Amerika'sına genel bir bakış eleştirisi dokundurulmuş. Gayet tabii, en iyi şekilde yapıyor. Özellikle soundtrackler konusu sizi kalbinizden vuracaktır. Ben bitiş düdüğüyle parçaları delice dinlemeye koyuldum. İzleyin bunu. Zevkle!



12 Ağustos 2014 15:54

yazınızı okuyunca merak edip izledim muhteşem bir film :)

13 Ağustos 2014 00:38

@İpek Yüce•
Öyle mi? İnanın bunu duyduğuma çok sevindim. Beğenmeniz ayrı sevindirici bir olay. :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes