Murakami Edebiyatı



İlkbaharda Okunacaksa, Okunacaklar

İlkbahara giriş yaptık, hepinizin bildiği gibi. Bu mevsimi pek sevdiğim söylenemez. Neden mi? Nezle olmuş insanlardan geçilmez ve bu mevsim yaza dalalet ettiği için sevmem. (Evet, yazdan nefret ediyorum.) En iyisi, eve kapanıp kitap okumak!



Huffingtonpost'ın düzenlediği "İlkbaharda Okumak Güzeldir" adı altında, baharda okunması gerekenleri listelemişler. Dilimize hangileri kazandırılmış veya nasıldır hiçbir fikrim yok. Sizin bu mevsimde okunmasını tavsiye edeceğiniz kitaplar var mı, varsa neler? Listelenen kitapları aşağıda bulabilirsiniz. Keyifli okumalar.

İlkbaharda Okumak Güzeldir Listesi
William Kent Krueger \ Ordinary Grace
Bob Dotson \ American Story
Elizabeth Berg \ Tapestry  of Fortunes
Ann Perry \ Midnight at Marble Arch
Judy Juanita \ Virgin Soul
Anna Quindlen \ Lost of Candles, Plenty of Cake
Raymond Sarlot and Fred E. Basten \ Life at the Marmont
Joanna Hershon \ A Dual Inheritance
Michael Gurian \ The Wonder of Againg

3 Mart 2014 20:15

Yazı ben de hiç sevmiyorum:)) ilkbaharda bence aşk romanları okunmalı en çok, kışınsa karlı ortamda geçen gizemli, heyecanlı olayları içeren kitaplar..:)

3 Mart 2014 20:25

Allah'ım yazı sevmeyen biri daha , çok fena halde mutlu oldum:)Yazı sevmiyorum dediğimde, canlı böcek yemişim gibi bakan elemanlar var da :)

3 Mart 2014 23:18

@Eren•
Söylediklerine katılıyorum. :-)

3 Mart 2014 23:18

@Kitap Eylemcisi•
Nasıl hissettiğini çok iyi anlıyorum. Çoğu zaman, bende aynı ifadelerle karşılaşıyorum. :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes