Murakami Edebiyatı



Short Term 12

En son ne zaman bir sinema filmi önünde gözyaşı döktüm, diye sorarsanız, inanın bilmiyorum. Hayli süre olduğunu biliyorum yalnızca. Short Term 12, bana tekrar insan olduğumu hatırlatan ve ağlamama sebebiyet veren şahanelerden!



Çoğunluğun düşündüğü gibi, Garden State tadını bayağı bayağı aldım. İnanılmaz sizi hoş tutan hikayesi var. Bu sebeple aranızda bağ oluşması oldukça mümkün. Brie Larson çok tatlı kız. Karakterin hakkını sonuna kadar vererek yaşatıyor.

Size tavsiye filmi edinip, izlemeniz. Keza, "Ahtapot Hikayesi"nin anlatıldığı bir sahne var ki, gözlerime direnmeyi bırakıp ne kadar su varsa döktüm. Mutlaka!



P.S: Eğer izlemeyi düşünmüyorsanız bile, biraz vakit ayırıp ahtapot hikayeli sahneyi izlemeniz sizi filme teşvik edecektir!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes