Murakami Edebiyatı



The Kings of Summer ~ Yazın Kralları

Bu tür bağımsız filmler artık benim "Ruh Temizleme Seansım" gibi bir şey oldu. Ne zaman kötü hissetsem açıyorum, izliyorum ve rahatlıyorum. Böyle bir şeyi keşfetmiş olmam benim açımdan mutluluk verici. The Kings of Summer, ışıl ışıl parlayan bir bağımsız sinema pırlantası!



Sundance Film Festivali'nin Özel Seçkisi'nde yer alan bir film. Anlayacağınız, bol ödüllü kitaplardan sonra, bol ödüllü filmleri de bir bir deviriyorum. Bir seyirlikte uzun zamandır hiç bu kadar çocukluğuma dönme isteği ağır basmamıştı. Geçen yıllarıma üzüldüm. ama ne fayda, giden gitmiştir. 2013'ün Stand by Me'si!


Karakterlerin hepsi iyi. Çok marjinal kişilikler var. Klişe karakterler de var. Buna rağmen -azıcık klişe karakterlerden kastım- filmi çok seviyorsunuz. Benimsiyorsunuz. Bizler çocukken, kim istemezdi ki arkadaşlarıyla kamp yapmayı, size ait bir ağaç evinin olmasını vs. gibi sürü şey. Yaşamadıysanız hissetmiş için izleyin. Nick Robinson yetenekli ve tatlı çocuk. Gabriel Basso, yüzünde hüzün duygusunu çok iyi taşıyor. Moises Arias ise, beni güldürmekten yerlere yatıran manyak karakter. Oyunculuk potansiyeli çok yüksek! Mutlaka izleyin. Iskalamak istemeyeceğiniz filmlerden.



Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes